Jesteś osobą aktywną i zależy Ci na rozwoju Ełku? Zgłoś swoją kandydaturę do członkostwa w Komitecie Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji – co to takiego?
Członkowie Komitetu będą doradzać władzom miejskim we wszystkich sprawach związanych z procesem rewitalizacji centrum Ełku (np. poprzez opiniowanie uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, oceniając realizację Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Ełku 2030), dbać o interesy mieszkańców i innych grup społecznych czy też kreować inicjatywy dla tej części miasta. Komitety Rewitalizacji działają już w wielu miastach w Polsce, aktywnie wpierając ich rozwój.
Zgłoś się!
Uczestnictwo w Komitecie ma charakter społeczny, a jego członkiem może zostać osoba pełnoletnia. Urząd Miasta Ełku zapewni organizacyjne i finansowe wsparcie działalności Komitetu.
W ramach otwartego naboru szukamy następujących osób:
W formularzu zgłoszeniowym należy wykazać doświadczenie w działalności na rzecz którejś z ww. grup, w działaniach na rzecz lokalnej społeczności lub rewitalizacji Ełku. W przypadku braku takiego doświadczenia, wystarczy zdobycie podpisów poparcia pod kandydaturą.
Nabór trwa do 16 czerwca 2023 r. Formularz zgłoszeniowy należy złożyć osobiście lub drogą pocztową na adres Urząd Miasta Ełku Wydział Strategii i Rozwoju, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk (z dopiskiem na kopercie „Nabór do Komitetu Rewitalizacji”).
Szczegółowe zasady wyznaczania składu i funkcjonowania Komitetu Rewitalizacja określa uchwała nr LIII.568.2023 Rady Miasta Ełku z dnia 26 kwietnia 2023 r. oraz formularz zgłoszeniowy, zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku – zakładka Program Rewitalizacji Ełku – Nabór do Komitetu Rewitalizacji Miasta Ełku
Adres strony internetowej: https://bip.elk.warmia.mazury.pl/10041/9253/Nabor_do_Komitetu_Rewitalizacji_Miasta_Elku/
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Ełku tel. 87 73 26 132.