CEL KONFERENCJI:
DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W KONFERENCJI:
CO ZYSKASZ:
GRUPA DOCELOWA
W pierwszej z czterech rewolucji przemysłowych przełomową technologią, która zmieniła świat, było zastosowanie napędu parowego. W drugiej najważniejszą innowacją stała się linia montażowa, a w trzeciej — komputer. Obecnie trwa czwarta rewolucja przemysłowa i jest to rewolucja cyfrowa. Inteligentne technologie cyfrowe, takie jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, Internet rzeczy (IoT), zaawansowane analizy oraz robotyka, mogą zmienić sposób, w jaki pracujemy i prowadzimy działalność, a także to, jak wyglądają interakcje firm z klientami i światem zewnętrznym. Nowoczesna transformacja cyfrowa polega na uzupełnieniu stosowanych procesów i systemów biznesowych technologiami cyfrowymi dostosowanymi do specyficznych potrzeb i celów poszczególnych firm. Transformacja cyfrowa to transformacja biznesowa. Wszystko zaczyna się od komunikacji, wyznaczenia konkretnych celów, silnego przywództwa i solidnej strategii zarządzania zmianami.
Transformacja cyfrowa biznesu to wykorzystywanie technologii w celu poprawy obsługi klienta, łańcucha dostaw, zarządzania kwestiami związanymi z interesariuszami i ogólnych procesów biznesowych. Jeśli więc mówimy o transformacji cyfrowej, chodzi nam o prawdziwą transformację. Aby w pełni wykorzystać technologie cyfrowe, musisz przygotować się na pełną transformację swojej firmy. Jeśli Twoja praca jest w dalszym ciągu analogowa, najwyższy czas na cyfrową zmianę.
Istnieje nieskończenie wiele powodów, dla których każda marka powinna przejść przez proces cyfryzacji – i to nie tylko dlatego, że robi to już cały świat. Nowoczesne marki nie mają problemów z cyfryzacją jak starsze firmy. Wynika to z faktu, że młodsze przedsiębiorstwa są o krok przed innymi w zakresie efektywności operacyjnej. Oznacza to, że, jeśli chcesz rozwijać swoją markę, musisz dopasować swoje przepływy pracy do ery cyfrowej. Ale nie chodzi tutaj tylko o pokonywanie konkurencji. Przejście na technologię cyfrową może zdziałać cuda dla Twojego zespołu, kultury firmy i jej ogólnej produktywności.