Spotkanie „E-mocjonalna marka” w Białymstoku

Steel Group rozwija skrzydła i poszerza zasięg swojego oddziaływania. 26 czerwca w białostockiej strefie coworkingu Centroom odbyło się spotkanie w ramach Centroom Przedsiębiorczości z Gabrielem Brzozowskim, który opowiedział o tym czym jest marka.

Osoby uczestniczące w spotkaniu pt. „E-mocjonalna marka” dowiedziały się, że w każdym biznesie istnieje potrzeba znalezienia idei – niezależnie od jego wielkości. Bez idei sprzedawany jest sam produkt, a to właśnie „obudowa” marki jest najczęściej powodem sukcesu. Idea jest czymś niematerialnym, czymś co się rodzi w głowach odbiorców komunikatów.
 
Ważne, by idea była szczera i nienaciągana. Klient musi się z nią zidentyfikować, a następnie przywiązać do marki i wręcz jej bronić, stać za nią.

Warto sobie zadawać pytanie o cel w procesie budowy marki. Dlaczego ro robię? Wtedy dopiero czas na kolejne pytanie: Jak? Taki proces pasuje zarówno w przypadku pracy nad strategią firmy, jak i np. nad pojedynczym postem na Facebooku.