Konferencja pt. „Żywność wysokiej jakości – Jak promować? Jak sprzedawać? Jak budować markę?”

W dniu 21 października 2019 roku o godz. 9.00 w Olsztynie przy ulicy Jagiellońskiej 91a (budynek Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie), odbędzie się konferencja pt. „Żywność wysokiej jakości – Jak promować? Jak sprzedawać? Jak budować markę?”.

Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza lokalnych producentów, sprzedawców, dystrybutorów  żywności oraz wszystkich zainteresowanych żywnością wysokiej jakości* do udziału w konferencji.

Podczas konferencji specjalista w dziedzinie promocji internetowej – Google Internetowe Rewolucje – przedstawi korzyści z zastosowania bezpłatnych narzędzi internetowych oraz sposobów diagnozowania rynku i konkurencji.

Przedstawiciele producentów zaprezentują dobre praktyki inicjatyw lokalnych w tym: utworzenia sklepu ze zdrową żywnością, eko targu oraz przykład produkcji żywności organicznej wykorzystującej tradycyjne metody upraw i nowe technologie.

Ostatni panel konferencji poświęcony będzie marce produktu na rynku spożywczym.

O potencjale rynku zagranicznego będzie mówiła przedstawicielka Google Internetowe Rewolucje, natomiast o eko certyfikatach opowie przedstawiciel Bioekspert Sp. o.o. jednostki certyfikującej
w rolnictwie ekologicznym. Na pytanie „Jak budować markę produktu?” odpowie Katarzyna Bosacka, dziennikarka telewizyjna, współautorka i prowadząca popularne programy m.in. „Wiem co jem”, „Wiem co kupuję”, „Co nas truje”.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zgłoszenia na konferencję prosimy wysyłać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.

https://www.wmarr.olsztyn.pl/aktualno%C5%9Bci/konferencja-zywnosc-wysokiej-jakosci-jak-promowac-jak-sprzedawac-jak-budowac-marke-21-pazdziernika-2019-olsztyn

* Żywność wysokiej jakości w Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2025 została zaliczona do tzw. inteligentnych specjalizacji. Specjalizacja ta opiera się na przemyśle rolno-spożywczym, dynamicznym rozwoju rolnictwa lokalnego oraz tradycyjnym przetwórstwie żywności opartej o regionalne surowce i krótkie łańcuchy sprzedaży. Odpowiada ona na potrzeby konsumentów związane z promowanym zdrowym stylem życia.